duminică, 16 august 2009

Am fost la Sirnaville.....

Era o zi calduta de duminica si am decis sa mergem la Sirnaville sa vedem cum este acolo oare.... Pe drum indicatoare nostime care te indrumau catre eveniment, asa cum nu mai vazusem pana atunci; m-a binedispus si am decis ca-mi place. Dupa un drum intortocheat si parca prea lung de parca mergeam intr-o calatorie din poveste, am ajuns la locul cu pricina. Am simtit odata ajunsa acolo ceva ce nu mai simtisem pana atunci...o altfel de energie, o altfel de lume, altfel de oameni decat vadeam zi de zi pe strada si ma intrebam de unde au aparut si cum de nu am mai vazut atatia nonconformisti la un loc pana acum. Erau tineri si nu numai, imbracati dupa o moda ori demult apusa ori pentru ei inventata. Era placut sa vezi oamenii imbracati in haine unicat create de artizani, putand bujuterii unicat sau de serie mica, dar care prin stilul lor spuneau in gura mare de cine au fost create si mai ales era placut sa vezi oameni care nu se grabeau, nu se incruntau, nu tipau, nu ascultau "muzica fara numar", dar erau interesati de tehnici de pictura, de cum se realizeaza un vas de lut (fiecare doritor era indrumat de un mester olar si putea sa realizeze un vas si sa plece acasa cu propria creatie) . Am vazut oameni care isi implineau visul dintotdeauna al omenirii: acela de a zbura cu deltapalnul, avioane, elicoptere, facand sarituri cu coarda elastica. A fost o zi reusita si regret ca nu am putut ramane sa vad trupa lui Dan Puric si inchiderea povestii numite Sirnaville 2009.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu